- В наявності
- Код: 1261
Колінвал Yamaha CYGNUS-125cc, SEE (китай)
2 443 ₴
+380 (63) 520-40-19
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Колінчастий вал (коленвал) Yamaha CYGNUS-125cc
Розміри коленвала:
Палець: р-13мм
Діаметр щік: 104мм
Відстань щік зовнішнє: 45мм
Діаметр підшипників зовнішній: 52/52мм
Зірка маслонасоса: 23зуба
Зірка ГРМ: 15 зубів
Количиство шліців нв шийці: 15шлицов
Довжина коленвала: 275мм
Різьблення: М12/М12
Несправність колінчастого вала на мототехніці, супроводжується втратою потужності і підвищеною вібрацією двигуна. Важливо своєчасно визначити та відремонтувати несправність колінчастого вала, щоб Ваш скутер не зламався в самий невідповідний момент. Найпоширеніші поломки кленчатого валу: виробництво верхнього і нижнього отвору шатуна, поломка і вихід з ладу сепараторів шатуна, вихід з ладу корінних підшипників колінчастого, неспіввісність цапф колінчастого вала, деформація шатуна. Найпростіший із способів дослідження несправності двигуна: демонтувати циліндр з мотра, від'єднати поршень від шатуна, взявшись пальцями за верхню голівку шатуна, проконтролирывать вертикальний і горизонтальний люфт, горизонтальний люфт повинен бути невеликим, а вертикального не повинно бути взагалі. Після тестування нижньої головки шатуна, приступаємо до огляду верхній його частині вставляємо голчастий підшипник у верхній отвір шатуна якщо у вас двотактний мотор, встановлюємо поршневий палець, і пробуємо люфт, вертикального не повинно бути, а діагональний допускається невеликий.
Розміри коленвала:
Палець: р-13мм
Діаметр щік: 104мм
Відстань щік зовнішнє: 45мм
Діаметр підшипників зовнішній: 52/52мм
Зірка маслонасоса: 23зуба
Зірка ГРМ: 15 зубів
Количиство шліців нв шийці: 15шлицов
Довжина коленвала: 275мм
Різьблення: М12/М12
Несправність колінчастого вала на мототехніці, супроводжується втратою потужності і підвищеною вібрацією двигуна. Важливо своєчасно визначити та відремонтувати несправність колінчастого вала, щоб Ваш скутер не зламався в самий невідповідний момент. Найпоширеніші поломки кленчатого валу: виробництво верхнього і нижнього отвору шатуна, поломка і вихід з ладу сепараторів шатуна, вихід з ладу корінних підшипників колінчастого, неспіввісність цапф колінчастого вала, деформація шатуна. Найпростіший із способів дослідження несправності двигуна: демонтувати циліндр з мотра, від'єднати поршень від шатуна, взявшись пальцями за верхню голівку шатуна, проконтролирывать вертикальний і горизонтальний люфт, горизонтальний люфт повинен бути невеликим, а вертикального не повинно бути взагалі. Після тестування нижньої головки шатуна, приступаємо до огляду верхній його частині вставляємо голчастий підшипник у верхній отвір шатуна якщо у вас двотактний мотор, встановлюємо поршневий палець, і пробуємо люфт, вертикального не повинно бути, а діагональний допускається невеликий.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
- Ціна: 2 443 ₴