- В наявності
- Код: 1250
Колінвал Suzuki VECSTAR 125cc p-14мм (китай)
3 132 ₴
+380 (63) 520-40-19
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Колінчастий вал (коленвал), на скутер Suzuki VECSTAR-125
Несправність коленвала на мопеді, супроводжується підвищеною вібрацією і втратою потужності двигуна. Бажано в найкоротші терміни визначити і відремонтувати несправність колінчастого вала, щоб Ваш скутер не зламався в дорозі. Основні пошкодження коленвала: знос верхньої і нижньої головки шатуна, поломка і вихід з ладу сепараторів шатуна, несправність корінних підшипників колінчастого, неспіввісність щік колінчастого вала, деформація шатуна. Найпростіший із способів дослідження несправності колінчатого валу: зняти циліндр з мотра, відкріпити поршень від шатуна, взявшись пальцями за шатун, проконтролирывать горизонтальний і вертикальний люфт, горизонтальний люфт повинен бути невеликим, а вертикального взагалі не повинно бути. Після тестування нижнього кріплення шатуна, приступаємо до огляду верхньої його частини, якщо у вас двотактний двигун вставляємо сепаратор у верхній отвір шатуна, встановлюємо поршневий палець, і перевіряємо люфт, вертикального не повинно бути, а діагональний допускається невеликий.
Несправність коленвала на мопеді, супроводжується підвищеною вібрацією і втратою потужності двигуна. Бажано в найкоротші терміни визначити і відремонтувати несправність колінчастого вала, щоб Ваш скутер не зламався в дорозі. Основні пошкодження коленвала: знос верхньої і нижньої головки шатуна, поломка і вихід з ладу сепараторів шатуна, несправність корінних підшипників колінчастого, неспіввісність щік колінчастого вала, деформація шатуна. Найпростіший із способів дослідження несправності колінчатого валу: зняти циліндр з мотра, відкріпити поршень від шатуна, взявшись пальцями за шатун, проконтролирывать горизонтальний і вертикальний люфт, горизонтальний люфт повинен бути невеликим, а вертикального взагалі не повинно бути. Після тестування нижнього кріплення шатуна, приступаємо до огляду верхньої його частини, якщо у вас двотактний двигун вставляємо сепаратор у верхній отвір шатуна, встановлюємо поршневий палець, і перевіряємо люфт, вертикального не повинно бути, а діагональний допускається невеликий.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
- Ціна: 3 132 ₴