- В наявності
- Код: 1251
Колінвал Suzuki VECSTAR 150cc p-15мм (китай)
4 072 ₴
+380 (63) 520-40-19
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Колінчастий вал (коленвал), на скутер Suzuki VECSTAR-150
Несправність коленвала на мопеді, супроводжується підвищеною вібрацією і втратою потужності двигуна. Важливо своєчасно визначити та відремонтувати несправність коленвала, щоб Ваш двигун не вийшов з ладу в самий невідповідний момент. Основні поломки кленчатого валу: виробництво верхнього і нижнього отвору шатуна, знос і вихід з ладу голчастих підшипників шатуна, вихід з ладу корінних підшипників колінчастого вала, неспіввісність цапф коленвала, деформація шатуна. Найпростіший із способів дослідження несправності колінчатого валу: демонтувати циліндр з движка, відкріпити поршень від шатуна, взявшись рукою за верхню голівку шатуна, перевірити вертикальний і горизонтальний люфт, горизонтальний люфт повинен бути невеликим, а вертикального не повинно бути взагалі. Після перевірки нижнього кріплення шатуна, приступаємо до перевірки верхній його частині вставляємо голчастий підшипник у верхній отвір шатуна якщо у вас двотактний мотор, вставляємо поршневий палець, і пробуємо люфт, вертикального не повинно бути, а діагональний допускається невеликий.
Несправність коленвала на мопеді, супроводжується підвищеною вібрацією і втратою потужності двигуна. Важливо своєчасно визначити та відремонтувати несправність коленвала, щоб Ваш двигун не вийшов з ладу в самий невідповідний момент. Основні поломки кленчатого валу: виробництво верхнього і нижнього отвору шатуна, знос і вихід з ладу голчастих підшипників шатуна, вихід з ладу корінних підшипників колінчастого вала, неспіввісність цапф коленвала, деформація шатуна. Найпростіший із способів дослідження несправності колінчатого валу: демонтувати циліндр з движка, відкріпити поршень від шатуна, взявшись рукою за верхню голівку шатуна, перевірити вертикальний і горизонтальний люфт, горизонтальний люфт повинен бути невеликим, а вертикального не повинно бути взагалі. Після перевірки нижнього кріплення шатуна, приступаємо до перевірки верхній його частині вставляємо голчастий підшипник у верхній отвір шатуна якщо у вас двотактний мотор, вставляємо поршневий палець, і пробуємо люфт, вертикального не повинно бути, а діагональний допускається невеликий.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
- Ціна: 4 072 ₴