
- В наявності
- Код: 301
Варіатор передній Honda Dio Af-54/56/ Lead AF-48/Smart/ STELS, (китай)
456 ₴
+380 (63) 520-40-19
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Варіатор передній Honda Dio Af-54/56/Lead AF-48/Smart/STELS, (китай)
Варіатор працює від відцентрової сили, що з'являється в ньому від коленвала, по мірі зростання оборотів мотора, ролики далі відійдуть від центру щоки, і при цьому сильніше тиснуть на щоку з'єднуючи її з другої щокою, виштовхуючи ремінь на край варіатора. У заводському варіаторі встановлені стандартні ролики. Не секрет що вага роликів безпосередньо впливає на роботу варіатора і скутера в цілому. Налаштовуючи варіатор тягарцями, потрібно враховувати такі фактори, як стан і потужність двигуна, стан зчеплення, вага водія. Дуже важкі важки видавлюють ремінь на максимальний радіус на дуже низьких вирощених двигуна, від цього падає динаміка при розгоні скутера, максимальна швидкість при цьому не погіршується. Надмірно полегшені ролики ведуть себе протилежно важким, шківи почнуть витісняти клиновидний ремінь тільки на підвищених вирощених движка, в цьому варіанті Ваш скутер буде різко стартувати, при цьому загубиться максимальна швидкість мопеда. В середньому вага вантажу бажано змінювати, +/-, 6 грам від загальної ваги стандартних роликів. Їх можна встановлювати через один, на приклад, три по сім грам і три по п'ять. Майже у всіх тягарців торці з одного боку повністю закриті пластмасою, з іншого боку немає, з цього під час укладання грузика в шків варіатора, коли він лежить перед Вами на столі, торець повністю покритий пластмасою повинен дивитися проти годинникової стрілки, так Ви продовжите термін роботи внутрішньої частини шківа варіатора.
Варіатор працює від відцентрової сили, що з'являється в ньому від коленвала, по мірі зростання оборотів мотора, ролики далі відійдуть від центру щоки, і при цьому сильніше тиснуть на щоку з'єднуючи її з другої щокою, виштовхуючи ремінь на край варіатора. У заводському варіаторі встановлені стандартні ролики. Не секрет що вага роликів безпосередньо впливає на роботу варіатора і скутера в цілому. Налаштовуючи варіатор тягарцями, потрібно враховувати такі фактори, як стан і потужність двигуна, стан зчеплення, вага водія. Дуже важкі важки видавлюють ремінь на максимальний радіус на дуже низьких вирощених двигуна, від цього падає динаміка при розгоні скутера, максимальна швидкість при цьому не погіршується. Надмірно полегшені ролики ведуть себе протилежно важким, шківи почнуть витісняти клиновидний ремінь тільки на підвищених вирощених движка, в цьому варіанті Ваш скутер буде різко стартувати, при цьому загубиться максимальна швидкість мопеда. В середньому вага вантажу бажано змінювати, +/-, 6 грам від загальної ваги стандартних роликів. Їх можна встановлювати через один, на приклад, три по сім грам і три по п'ять. Майже у всіх тягарців торці з одного боку повністю закриті пластмасою, з іншого боку немає, з цього під час укладання грузика в шків варіатора, коли він лежить перед Вами на столі, торець повністю покритий пластмасою повинен дивитися проти годинникової стрілки, так Ви продовжите термін роботи внутрішньої частини шківа варіатора.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Артикул | 301 |
Група запчастин | Варіатор |
- Ціна: 456 ₴