
- В наявності
- Код: 1243
Колінвал 4т GY6-125/150сс, SEE (китай)
1 942 ₴
+380 (63) 520-40-19
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Колінчастий вал (коленвал) 4т GY6-125/150сс, заводського китайського виробництва, компанії SEE
Несправність колінчастого вала на мототехніці, супроводжується підвищеною вібрацією і втратою потужності двигуна. Важливо своєчасно з'ясувати і відремонтувати несправність коленвала, щоб Ваш мопед не вийшов з ладу в дорозі. Основні пошкодження коленвала: вироблення нижнього і верхнього отвору шатуна, знос і вихід з ладу сепараторів шатуна, вихід з ладу корінних підшипників колінчастого, неспіввісність цапф колінчастого вала, деформація шатуна. Найпростіший із способів дослідження несправності колінчатого валу: зняти циліндр з движка, від'єднати поршень від шатуна, взявшись рукою за верхню голівку шатуна, перевірити вертикальний і горизонтальний люфт, невеликий горизонтальний допускається люфт, а вертикального взагалі не повинно бути. Після тестування нижньої головки шатуна, приступаємо до перевірки верхній його частині вставляємо голчастий підшипник у верхній отвір шатуна якщо у вас двотактний мотор, вставляємо поршневий палець, і пробуємо люфт, вертикального не повинно бути, а діагональний допускається невеликий.
Несправність колінчастого вала на мототехніці, супроводжується підвищеною вібрацією і втратою потужності двигуна. Важливо своєчасно з'ясувати і відремонтувати несправність коленвала, щоб Ваш мопед не вийшов з ладу в дорозі. Основні пошкодження коленвала: вироблення нижнього і верхнього отвору шатуна, знос і вихід з ладу сепараторів шатуна, вихід з ладу корінних підшипників колінчастого, неспіввісність цапф колінчастого вала, деформація шатуна. Найпростіший із способів дослідження несправності колінчатого валу: зняти циліндр з движка, від'єднати поршень від шатуна, взявшись рукою за верхню голівку шатуна, перевірити вертикальний і горизонтальний люфт, невеликий горизонтальний допускається люфт, а вертикального взагалі не повинно бути. Після тестування нижньої головки шатуна, приступаємо до перевірки верхній його частині вставляємо голчастий підшипник у верхній отвір шатуна якщо у вас двотактний мотор, вставляємо поршневий палець, і пробуємо люфт, вертикального не повинно бути, а діагональний допускається невеликий.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Група запчастин | Колінвал |
- Ціна: 1 942 ₴