
- В наявності
- Код: 1210
Колінвал 4т GY6-125/150сс TVR (китай)
1 097 ₴
+380 (63) 520-40-19
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Колінчастий вал (коленвал) 4т GY6-125/150сс, заводського китайського виробництва, компанії TVR
Несправність коленвала на скутері, супроводжується підвищеною вібрацією і втратою потужності двигуна. Важливо своєчасно з'ясувати і відремонтувати несправність колінчастого вала, щоб Ваш движок не зламався в самий невідповідний момент. Найпоширеніші пошкодження коленвала: виробництво верхнього і нижнього отвору шатуна, поломка і вихід з ладу голчастих підшипників шатуна, несправність корінних підшипників колінчастого, неспіввісність щік коленвала, деформація шатуна. Один із способів перевірки несправності двигуна: демонтувати циліндр з мотра, від'єднати поршень від шатуна, взявшись пальцями за верхню голівку шатуна, проконтролирывать вертикальний і горизонтальний люфт, горизонтальний люфт повинен бути невеликим, а вертикального взагалі не повинно бути. Після перевірки нижнього кріплення шатуна, приступаємо до огляду верхньої його частини, якщо у вас двотактний двигун вставляємо сепаратор у верхній отвір шатуна, встановлюємо поршневий палець, і пробуємо люфт, вертикального не повинно бути, а невеликий диогональный допускається.
Несправність коленвала на скутері, супроводжується підвищеною вібрацією і втратою потужності двигуна. Важливо своєчасно з'ясувати і відремонтувати несправність колінчастого вала, щоб Ваш движок не зламався в самий невідповідний момент. Найпоширеніші пошкодження коленвала: виробництво верхнього і нижнього отвору шатуна, поломка і вихід з ладу голчастих підшипників шатуна, несправність корінних підшипників колінчастого, неспіввісність щік коленвала, деформація шатуна. Один із способів перевірки несправності двигуна: демонтувати циліндр з мотра, від'єднати поршень від шатуна, взявшись пальцями за верхню голівку шатуна, проконтролирывать вертикальний і горизонтальний люфт, горизонтальний люфт повинен бути невеликим, а вертикального взагалі не повинно бути. Після перевірки нижнього кріплення шатуна, приступаємо до огляду верхньої його частини, якщо у вас двотактний двигун вставляємо сепаратор у верхній отвір шатуна, встановлюємо поршневий палець, і пробуємо люфт, вертикального не повинно бути, а невеликий диогональный допускається.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Група запчастин | Колінвал |
- Ціна: 1 097 ₴